And love is just a camouflage for what resembles rage

idag är en dag då jag inte kännner något, när jag känner mig tom. utan känslor, inte vet om jag är glad eller ledsen, inte vet om jag mår bra eller dåligt. inte vet om jag är hungrig eller inte, känner ingenting. vet inte hur jag ska ta mig ur det, har såna här perioder ibland då allt bara slocknar inom mig. då gnistan försvinner, hur mycket kärlek jag än skulle få skulle inte gnistan tändas igen.. fast jag vet att imorgon kommer allt vara normalt igen, även fast det känns som om jag skulle kunna lägga mig och dö nu utan anledning, det har inte hänt något, jag bara existerar inte.


Kommentarer
Postat av: BAVE AMIN

Är du också en Uppsalare? ;)

2010-08-10 @ 20:38:12
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0