Baking Caking

chokladbollar, mjölk & filmer, så ser min och Cecilias kväll/natt ut, inte särskilt spännande kanske men mysigt. själv har man stått och kämpat och svettats när man rulla dom där jävla bollarna men cicci ska ändå klaga på att dom blev förstora.. kvinnan har inga gränser alls.. medans bollarna står i kylen på svalning så håller jag på att somna, som vanligt.. är riktigt trött av mig på kvällarna om jag inte är väl sysselsatt, inte så kul men ändå rätt bra för man har ju inga sömnproblem direkt.. nej nu känner jag att jag bara babblar på om ingenting så ska avsluta här, men uppdaterar förmodligen senare eller imorgonbitti.

peppad till max alltså...

ingredienser om ni inte såg det.

gravid i nionde månaden..

in action

Wild Child & Big Mommas House


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din blommiga tunika/dress någonstans??...asnygg:)

2010-08-02 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0