bury all your secrets in my skin

tänkte att ni inte vet så mycket om mig, alva alltså, så tänkte skriva upp lite saker om mig som gör att ni kanske får en bättre inblick på hur jag är!

- jag röker eller dricker inte. tycker det är så jävla ovärt. för det första får jag inte dricka, för det andra vill jag inte tappa kontrollen, det kostar pengar, det är skitäckligt, och jag vill inte göra något bara för att alla andra gör det. jag går min egen väg.

- jag älskar skolan. under sommarlovet saknade jag vissa lektioner i skolan, jag saknar att lära mig saker, att visa vad jag går för. att känna att jag har lyckats med något om jag får mvg på ett prov tillexempel. älskar känslan av att lyckas med något som har betydelse för min framtid.

- det finns inget bättre än en bra bok enligt mig, hittar jag en bra bok sträckläser jag, då kan inget hindra mig. jag läser allt, allt från småkassa kärlekshistorier till tyngre saker. om man mår dåligt är det bästa tipset att läsa, man kommer bort från sitt egna liv och kommer in i ett annat och glömmer sina egna problem, iallafall för en stund.

- jag älskar att umgås med äldre människor, nu menar jag inte dom som är fyra år äldre utan typ vuxna, jag finner det lättare att starta bra diskussioner med äldre. sen att diskutera är så underbart, att få säga vad man tycker, att stå för sina åsikter. älskar det!

- nu får det här mig att låta som den där duktiga flickan, det är jag verkligen inte, jag har mina brister jag också. jag är tillexempel sån att jag måste alltid ifrågasätta allt, verkligen allt. tycker jag att någon har fel så måste jag få dom att tycka som jag (dvs.. det rätta...) och sen blir jag väldigt lätt arg och irriterad, kan helt utan anledning flippa ur och börja slå i en vägg skrika på mamma utan att hon gjort något, men det går alltid snabbt över, har riktiga humörsvängningar haha..

- jag är väldigt öppen och ärlig, om jag tycker något säger jag det till personen det handlar om. varför gå runt och tycka saker utan att uttrycka sig?

så, det var lite om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0