F R E D A G

Har nyss suttit och kollat på vänner, ska nu hoppa in i duschen sen ska jag packa för helgen om det nu finns nåt allt ligger väl som vanligt i tvätten. Och en tröja som jag vill ha har ju självklart Alva..Och på tal om det jag skulle gärna vilja ha tillbaka kläderna Alva. Medans jag sen väntar på pappa ska jag nog lägga mig och läsa så jag nånsin blir klar med boken. Efter det drar vi iväg till Jimmy (farbror) tror jag. får hoppas att man inte somnar med tanke på att jag inte gått och lagt mig än, Smart..



Metric - All yours


Kommentarer
Postat av: bitte



Hej skriver för att du tidigare har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0