fråga, svar & nya jeans!

fråga: vart har du köpt din blommiga tunika/dress någonstans??...asnygg:)

svar: tack! den är köpt på bikbok, på rean. Tror den kosta typ 100 spänn eller något, vet inte om den finns kvar dock!

på stan idag hittade jag ett par jeans på bikbok, trehundra stod det på prislappen, skitbra tyckte jag. väl framme i kassan säger hon att det är halva priset på dom så dom gick på 150 ynkliga kronor, vilket fynd. Efter jeansfyndet gick jag och cecilia till Waynes och åt lunch, mysigt. snart kommer min mormor och morfar hit och senare kommer min faster, trevligt!





nya jeansen, dom är lite halvkorta, så inga vinterbyxor kanske men men.


och så en liten bild på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0