fredag den sjätte augusti

hur ska man börja ett blogginlägg? jag börjar bara skriva, ska kanske hälsa? eller?
jaja, kvällen började med att jag och therese tog bussen till stan efter vi köpt tatueringstuggummin på ica, väl på stan gick vi runt och therese kom på att hon behövde tändare så det fixade vi och sen gick vi och kollade hur urf va, såg ingenting så vi kom på att det var längre in haha! så vi gick runt och sen gick vi förbi där min farfar bott och jag blev så ledsen, saknar han så mycket. iaf, så jag och therese gick till stationen för att möta marcus, inne i stationshuset så flippade vi ur totalt, börja moonwalka, framlänges, baklänges, you name it! haha. när marcus kom så hoppade vi på 2an till heidenstam och gick runt bara och snackade, trevligt värre! vid kvart i elva gick marcus buss så då stack therese till ludwig och jag gick hem till therese och nu sitter jag här och observerar när henne katt dödar och äter upp en harskrank.. fyfan så vidrigt.. ska återgå till mina jordnötter nu och slänger in en gammal bild, ciao!
världens finaste therese, jag älskar dig bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0