Godmorgon Solstrålar!

jag hade väldigt svårt att sova igår.. låg vaken i flera timmar och vred mig och vred mig.. kollade på film, lyssnade på musik, öppna fönstret.. gjorde allt för att försöka sova men det gick inte.. sen tillslut vid två måste jag ha deckat för när jag vaknade vid sju så hade jag fått sms vid kvart över två.. fan jag känner mig som ett levande lik, det kan inte vara okej för mänskligheten att vakna såhär tidigt. nu ska jag borsta tänderna och fixa mitt hår och så och så.. och sen vid halv nio är det bara att sätta sig på cykeln och trampa iväg till.. skolan.. ja juste, dags för plugget! känns lagom overkligt men man kommer nog in i det ganska snabbt, nej nu ska jag borsta håret (wow alva borstar håret, första gången den här månaden!) peace.


jag fastnar verkligen inte på kort idag, nya leggins från jc är på!


Kommentarer
Postat av: Vannichi

Jo tack de är fint ;) !



Vad gör du ?

2010-08-18 @ 09:06:01
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: L,

snygg tjej?!!??

2010-08-19 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0