Hemma från Therese

Godmorgon

Jag gick nyss hem från Therese och det är jätte varmt ute. snart ska mamma skjutsa mig upp på stan för att möta pappa så man kommer väl sitta och dö av värme hela dagen i en bil , han ska visst jobba hela natten så jag får väl antagligen ta med något så att jag inte dör av tråkighet annars kan jag väl bara sova. Nu ska jag packa ihop lite saker för helgen. På söndag fyller Lennart år eller han har typ redan fyllt år men vi ska typ fira honom nu, verkar konstigt tycker jag, aja vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: FEBBS

hallå!! grattis, du var en av de lycliga 5 som vann veckans blogg! tyckte du var värd det, hoppas du får lite fler läsare :D<3

2010-08-13 @ 13:30:02
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0