Humanoid City

Godmorgon

Jag sitter nu och kollar på tv. Anledningen att jag inte skrev igår var för att när jag kom hem så gick jag och la mig en stund eftersom jag inte mådde så bra, sen när jag vakna så var klockan helt plötsligt två på natten så då sa pappa att jag skulle sova. Så nu har jag vart uppe sen sex. Iallafall så drog vi till gränby igår där köpte pappa live dvdn på Tokio Hotels senaste konsert, Humanoid city. Sedan funderade vi på att åka till Guldvingeträffen eller vad det hette. för att va med på tysta minuten för farfar men det började regna och det hade vi inte kläder för så vi åkte hem. Ska nu klä på mig och vänta på att pappa ska komma hem, han är och hämtar någon ny boxer för tvn. Men ska fråga om han kan skjutsa hem mig.


Humanoid city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0