i want you by my side..

godkväll, godnatt? eller vad säger man.. jaja, hur mår ni? här är det bra iaf.
vid halvtolv gick jag hem till therese för det var meningen att jag skulle sova här men känns inte som att det blir mycket sova haha.. jag spelade spel på therese mobil i en timme typ tills jag insåg att jag inte skulle klara en viss bana då vart jag asirriterad och stängde av skitspelet haha.. dålig förlorare? ja! vi har iaf hunnit med en hel del, blandannat plommonätande, stoppa in min hand i hennes mun, konsekvenserna av det ( bitmärken på knogarna.. ), en heel del skratt och gråt.. glädjetårar dårå, men iallafall! jag ligger och njuter av att det blåser lite här inne för innan var det skadligt varmt haha! funderar på att sova nu för ska upp vid elva imorgon för jag och therese ska bege oss in till stan och träffa medina, och senare vid tre ska jag klippa mig! jag skriver en snabbis imorgon innan vi åker och slänger in en dagens outfit, som det så fult kallas haha..

peace out bitches!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kika in och se om du är en utav vinnarna i min veckans blogg tävling! Kram :)

2010-08-11 @ 04:12:41
URL: http://lollohsmelody.devote.se
Postat av: m a ti ld a

Nu är veckans blogg avgjord, blev det du som vann? Kika in och titta på en gång. Tack så jättemycket för att du deltog.. kram kram.

2010-08-11 @ 10:15:02
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0