im looking for some hot stuff baby this evening

godmorgon! har haft en sjukt jobbig natt. vi tre i en säng, och jag låg i mitten.. fyfan säger jag bara. idag ska jag försöka ta mig ner på stan och kolla om jag har råd med ett par sjukt jävla snygga leggins för annars har jag ingenting att ha på mig imorgon när skolan börjar.. och det vore ju inte så jävla roligt att komma naken första dagen! nu dissade mina kära vänner mig för att äta frukost och självklart kunde dom inte vänta så jag får snabba mig med detta inlägg och gå till dom för min mage hungrar mer än någonsin! vi ses sen när jag kommer hem, peace!

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: okej redan skola?

jag börjar på fredag haha helt ovärt att börja en fredag :P



vad kommer du bära för jacka i höst?

/shoppaholly

2010-08-17 @ 13:20:08
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0