jag vet ingenting om dig

åh vart jätteglad när jag loggade in på bloggen och såg att vi hade blivit veckans blogg hos FEBB's, hoppas ni stannar ni som kommit hit! tack föresten för dom söta komenterarena som ni lämnar, ska uppdatera massa nu!

kom iallafall nyss hem från stan, jag och herman gick runt och snackade och sen mötte vi upp therese och ida och herman skulle gå och träffa lite andra människor så jag fortsatte med t & i, vi gick runt i affärer och bara chillade. det är föresten så jävla äckligt varmt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. ska hoppa in i duschen snart och sen göra  mig lite iordning tills sofie kommer. vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: maaaaaarjafrit

hnahah vem fan är hefrman??? :DDd xDddddddddddd

2010-08-15 @ 20:27:09
Postat av: mariia

oj så rätt man stavar! men vem är han xD

2010-08-16 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0