levande begravd

jag säger bara oh my fucking god vad jag var rädd under hela jävla filmen.. shit, helt annorlunda alla andra beckfilmer, men den va skitbra! och mikael persbrandt.. vad ska man säga? jag satt och log hela tiden han var med i bild, fan så kär jag är i den karln! i en läskig scen råkade jag knocka nagham så vi båda börja asgarva när det var helt tyst i biosalongen, alltid lika roligt haha! innan bion mötte jag som sagt älskade soffan och vi gick och köpte varsin sallad på cupido och satte oss vid ån och åt och pratade, sen träffade vi tony så vi snackade lite med han ett tag sen gick vi en promenad runt i uppsala och upptäckte hur fint det faktiskt är här, sen såg vi en röda korset skylt och blev sjukt stolta över att vi bor i sverige, för sverige var nämligen först med lagen om att det ska vara olagligt att slå barn, vi träffade också på yvonne, en tjej som får mig att återfå tron på mänskligheten! världens skönaste brud, helt genomärligt och naturligt vacker! tog tyvärr inga bilder måste börja med det.. men först måste man kanske måste skaffa en kamera.. eller åtminstonde en mobil för just nu verkar det som att jag kommer från stenåldern.. ha ha! nej men nu ska jag gå och äta något tror jag, ha en fortsatt trevlig dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0