M O R G O N

Morgon eller kanske inte morgon eftersom jag inte sovit, Alva ligger och sover vi kollade ju på film hela natten eller snarare jag Alva somna efter mindre än halva andra filmen, Hon ser rätt rolig ut när hon sover, och jag ska nog själv sova snart en liten stund. senare idag  ska vi nog  till frissan för att boka tid förhoppningsvis. Jag ska ju kanske färga håret till ny färg om det går. Efter det drar vi nog till stan Alva ska leta/köpa ett par jeans hon har själv sagt att hon ska sluta använda mjukisbyxor ute. Jaa vi får se hur det går... får se om jag kan inte något självlägger säkert upp bilder senare idag.

vägg vi såg i malmö, väggen var helt full av graffiti


Kommentarer
Postat av: BAVE AMIN

hahah älskar ditt bloggnamn!!

2010-08-02 @ 16:07:07
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0