mumla inte..

Nu har jag kommit hem till pappa, efter att han hämtat mig skulle han lämna ett par nycklar hos farmor och jag fråga hur lång tid det skulle ta eftersom han alltid ska typ stanna där i 100 år när vi åker dit och han sa att det bara skulle ta fem minuter sen fick han för att att ta med äpplen hem så jag gick in och prata med farmor och hon sa då att hon och Björn (farmors kille) skulle fika och fråga om vi också ville det så jag mumla typ ett nej men i hennes skalle hördes det som ett ja så då fick jag sitta där och dö i en timme med huvudvärk. Imorgon blir det hammarskog eftersom Lennart fyller oj fyllde år för typ två veckor sen. Sen bär det hem och ska träffa johanna på måndag följer hon med till frissan för färgning. Men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite på tv.


 Farmor och Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0