säg ingenting tilll mig



jag har frisörskräck.. som andra folk har tandläkarskräck har jag frisörskräck, jag får typ hjärtattack när jag sitter i stolen och hon tar fram saxen.. rena rama helvetet.. fast det vart bra, bad henna klippa så jag kunde ha mittbena, gillar det faktiskt! ska dit imorgon igen och färga håret, för det hade hon tydligen inte tid med idag.. det har vart sjukligt varmt idag, så var tvungen att byta till shorts och ett linne haha.. kändes inte okej när man typ har trott att det vart höst..

efter frisören mötte jag och therese ida, och så har vi gått runt på stan och vart lite smått mongo, trevligt värre. ikväll får jag se vad som händer, tror jag tar det lugnt, mina ben är dööda.. så äckligt jobbigt.


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: 2 st :P

hur mår du idag då? :)



har inte kunnat svara på kommentaren för jag har varit utomlands, men nu är jag tillbaka ;)

2010-08-11 @ 19:21:21
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0