staying forever young..

vaknade hemma hos cecilia av att jag hade typ kramp i magen, kunde inte ligga still så reste mig upp, klädde på mig och lånade första säsongen av vänner och gick hem. en jävla tur att det bara är typ tvåhundrameter mellan oss för när jag kom hem så la jag mig direkt i sängen och börja nästa gråta, kan inte beskriva smärtan.. Kollade lite på beck och så gick det över, konstigt vilken effekt gunvald har på mig alltså.. Vid halv sex ska jag möta sofie på stan efter hon har slutat sitt jobb och så ska vi väll strosa runt lite antar jag, jag är väldigt sugen på bio ikväll får se om sofie hakar på annars blir det biomys ensam. men det kan vara mysigt det med! nu ska jag ta och göra lite frukost och sätta på vänner, i'll update you later!


freedom<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0