stephanie gästbloggar

Vi kom precis hem till cecilia och ska snart köra rock band kul! Först ska jag berätta lite om vårat besök på gränby .. vi gick in till miqmaq där det vanligtvist brukar dofta bra men halvvägs in så kvävdes vi av nå svettlukt fyfaan sen när vi skulle ut igen så vare inga kvar så vi tänkte att det inte lukta längre så ja andades som vanlit och söp i mig ännu en riklig mängd skiitlukt .. Sen fastna vi i akademibokhandeln pga nå killer bok. Det va massa bilder på 'traditionella' maträtter runt om i världen .. Asså vad tänker folk med när dom sitter och äter tex kopenis, fisksperma, ollon, hjärna m.m ? Kan det verkligen vara så gott? Hursomhelst så va det inte direkt dagens höjdare men vi lyckade få en bild på våran favorit, fisksperma hehe. Sen va vi inne på rocks som nu orsakat min deprission, hittade nämligen en Tokio Hotel tröja så JÄVLA SNYGG .. sen satt vi på en rosa bänk och pratade om allt mellan himmel och jord. Ärligt talat så har jag ALDRIG haft tråkit när jag är med cissi haha vad ska man skriva mer än att vi kämpde oss upp för en brant backe men misslyckades totalt gick alltså av cyklarna.


fish sperm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0