Tänk om jag var han då kan jag fixa ihop dig med honom

Godkväll eller ja..

Har precis varit med Stephanie och vi kollade på Humanoid city asså jag vet inte hur många gånger jag sätt den, det var iallafall med, det blev mycket sjungning och skratt. Idag har jag inte skrivit för jag har helt enkelt inte haft lust. Det blir ofta så att efter någon vecka så tröttnar jag på att blogga men jag ska försöka att inte tröttna. Nu ska jag gå och göra ordning något att äta jag är DÖDSHUNGRIG. och imorgon har vi sovmorgon till 10:20 väldigt skönt då får man sova lite.

Kommentarer
Postat av: ebba

jag gör gratis designer? sugen? klicka då in på min blogg!

2010-08-19 @ 20:51:30
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: ebba

blev du dagens blogg? klicka in och se!

2010-08-19 @ 21:24:42
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hahahaha jaadu tänkt om ja va Bill

2010-08-19 @ 23:03:38
Postat av: crazy gröten!!!

varför har ni slutat blogga?! eran blogg är bra... fortsätt,snälla?? (A) <3

2010-08-24 @ 00:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0