tv4 + politiker = BAAD

Jag var nyss med Nathalie vi spelade lite rockband och samtidigt som jag sjöng åt jag bröd, vi var iallafall på stan för natta skulle köpa nåt spel och kolla prao sen skulle vi kolla nån jobbgrej. Natta fråga på holmlunds sen när vi kom ut där ifrån så kom tv4 fram och skulle fråga några frågor om valet typ så tar dom fram en typ map och så kan man bläddra mellan massa bilder på politiker och så frågar dom om vi kunde namnen på uppsalas politiker på bilderna och man kan säga att det kunde vi inte så det blev väldigt pinsamt. sen när vi cykla hem ser vi ju självklart på en affisch en av bilderna som de visa.

Sen när vi kom till stället så var det alldeles för lång kö så vi åkte hem för att ringa men det var typ upptaget på kontoret i 20 minuter sen när vi ringer på ett annat nummer så säger dom att han vi ska prata med är ledig och inte kommer dit förrän på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Hej! Hur är läget? Fin blogg!



ps. Jag lottar ut ett valfritt smycke värde upp till 599:-, kika gärna in! (Än så länge inte en enda deltagare)

2010-08-10 @ 17:07:22
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: m a t i l da

sv' åhkul :) allt bra med dig?

2010-08-10 @ 20:50:25
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0