Inge MP!!

En sak jag inte riktigt kan få in i skallen är att skolan börjar snart, Sommarlovet har gått skit fort och jag har typ inte gjort något annat än att sova bort det. Men jag får väl skylla mig själv. och Ungefär tre veckor efter vi börjat drar vi íväg på prao det tycker jag va lite tidigt. Men jag ska iallafall jobba på ofvandals. Som jag praoa på förra gången fast den här gången så praoar jag ju Alva oxå där . Hon kanske tröttna på kebab. Med tanke på hur mycket kebab hon åt på sin prao. Jag undrar om hon kom rullande ut när praoen var slut? Nej men seriöst vi har bestämt att börja gymma hur det nu ska gå. Alva har bestämt att från och med nu ska vi inte äta typ glass och sånt med oändligt mycket socker och sånt i. Jag undrar hur det ska gå för mig lixom kakmonstret som jag är. Men vi får se hur det går.
och Alva nej Mikael Persbrandt är inte det snyggaste människan i världen jag kan inte fatta varför du tycker det!

jag säger bara Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0