we live together in a photograph of time

nyss hemkommen ja. just nu sitter jag och äter middag, eller något liknande iaf, lite mackor och fil & lyssnar på antony & the johnsons. livet är bra härligt ibland! snart kommer resterande av min familj hem efter en dagskryssning till åland, ska bli intressant att se hur mycket godis dom köpt den här gången, brukar bli en del på såna där kryssningar har jag erfanhet av, dels därför jag inte följde med haha. iaf så har min dag vart riktigt bra, började med att jag mötte upp charlie vid musikbörsen för han skulle köpa trumpinnar så det gjorde han och sen så gick vi och åt på mc donalds, gick runt lite i affärer och bara pratade, skönt att prata honom! vi tog trebussen till morgongåva då ja somna på bussen och charlie spelade trummor på mig utan att jag vakna haha.. väl framme i morgongåva så spelade vi lite trummor och kollade på film, riktigt fint! bussen hem gick väldigt segt så jag räknade alla sätena i bussen, inte okej. åh såg föresten världens snyggaste killen på 2an hem till heidenstam från stan.. gud, ljusa dreads och världens finaste ögon haha..


ibland är man bra snygg


Kommentarer
Postat av: daphna

Hej fining! Skulle du kunna slänga in en fråga i min frågestund? ;D



2010-08-05 @ 21:15:02
URL: http://daphna.blogg.se/
Postat av: Ingrid

antony & the johnsons, knocking on heavens door..om det gick att vara kär i en låt så skulle jag vara förälskad i den!

2010-08-05 @ 21:57:00
URL: http://ingridsliv.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Nejnej nu yrar du!

2010-08-05 @ 22:28:28
URL: http://ingridsliv.blogg.se/
Postat av: Ang3l

SMALA JÄVEL!

2010-08-06 @ 16:40:00
Postat av: ?

Du verkar ha en vana att kladda på andras killar ;)

2010-08-07 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0