Akta dig för att ramla ner i hålet

Godmorgon

Kom hem från Alva för inte så längesen. Vi kollade på vänner resten av kvällen. Plus att Alva har typ ett "hål" bredvid hennes säng som jag ramla ner i från sängen. Så där fastna jag och Alva låg och asgarva och det gjorde så att jag garva och det ledde till att jag inte kunde ta mig upp. Men jag kom upp efter ett tag. Nu ska jag iallafall ta och göra i ordning något att äta, sedan blir det att hoppa i duschen och cykla iväg till praon, men innan blir det skolan för att hämta Matte och NO ikväll blir det mer plugg.

Men det blir mer uppdate ikväll när vi kommit hem vi jobbarju från 3 till 7. Ändå rätt skönt att få sova länge. Det ända dryga är att få va med och stänga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0