today is gonna be the day

hej! dagen har vart riktigt skön faktiskt, började med en tretimmars prao som innehöll lite städning och diskning, sen vidare till stora torget där jag mötte upp fanny, oscar och fia och hälsade lite snabbt på theo och therese, vi stack vidare och fanny handlade ciggaretter vid 1 mötte vi upp fannys klass och vi gick till en rättegång, riktigt intressant faktiskt! vart riktigt intresserad av det, skulle vara kul att arbeta som advokat faktiskt. iallafall, efter rättegången gick jag till therese prao och pratade med henne ett tag sen vidare och kollade runt lite i affärer, vid halv fem slutade therese och vi gick runt och båda hade helt sinnessjukt ont i fötterna och vi visste inte hur vi skulle komma hem eftersom ingen av oss hade busspengar och vi orkade verkligen inte gå hem så vi fick skjuts av therese morbror efter ett tag! riktigt snällt. nu har jag nyss ätit middag, potatismos med skinka och ost, sjukligt gott haha! Maja och Ludwig kom nyss och maja fick en av mina tungpiercingar för hon hade svalt sin, haha lyckat! jaja, ska återgå till beckfilmen nu, peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0