6 o'clock in the morning

Godmorgon Sunshines

Vilken härlig dag, det börjar med att gå upp klockan 6:00, för att då märka att jag inte mår så bra. För känner jag mig rätt så förkyld sen när man ställer sig upp så ramlar man nästan i hopp för att det snurrar i huvudet sen när man går så känns det som att allt rör på sig. Konstigt det kanske beror på förkylningen. Sedan märker man att det regnat/regnar. Så självklart kan man inte cykla, för jag orkar inte bli blöt. Aja nu är man uppe iallafall och ska och ska nu dra ut till prao, Min fader är så snäll och hämtar mig. Fast ibland är han kanske inte så snäll... hah nejdå.

              

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsågod :)

2010-09-15 @ 09:34:46
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0